Az összes technológiai újítás megtalálható a Tony 10900 TR (TR – hidraulikus elsőkerék kormányzás) és a Tony 10900 SR (SR – törzscsuklós kormányzás) modellekben, amelyeket azért hoztak létre, hogy nagymértékben javítsák az emberi munkavégzés körülményeit, növeljék a hatékonyságot és a precizitást. A gyártó számára elsődleges szempont, hogy az ember és a gép között összehangolt együttműködést alakítson ki.
Új fejlesztésű hibrid hajtómű: hidrosztatikus – robotizált mechanikus, ami ötvözi a fokozatmentes sebességbeállítást biztosító hidrosztatikus hajtóművet és a robotizált elektromechanikus váltót.
3 különböző munkaspecifikus hajtási mód választható; mindhárom módban 4 különböző mechanikus sebességtartomány. A sebességtartományok váltása az erőgépbe épített proporcionális joystickon elhelyezett elektromos kapcsolóval lehetséges, robotizálva. A váltás terhelés alatt történik úgy, hogy azt a gépkezelő nem is érzékeli. Miközben egy tartományban dolgozik a gép, a rendszer automatikusan előkészíti a következő tartományt, amit egy gombnyomással „vált”, mint egy robot. A hidrosztatikus rendszernek köszönhetően minden mechanikus tartományon belül fokozatmentesen szabályozható a haladási sebesség, egyetlen pedál segítségével („gázpedál”).